Ce de orgolii, ce secretomanie, cate strategii.
Anul trecut NetBridge-ul a infiintat IAB Romania fara sa faca valuri si sa se lupte sa implice toata piata. Poate nu au avut timp. Anul asta BRAT vine si ne pune direct pe masa un departament de Internet, intrebandu-ne ce vrem sa facem doar inainte de a pune banii. Apare acum si ARMA. Apare intr-o saptamana si ARA ?
La inceputul anului ne-am gasit 2 cel mai mare publisher din Romania.
De ce se vinde Vodanet in atat de multe feluri, sunt prea greu de vandut site-urile pentru a ajunge la 1 milion de euro anul asta sau e prea mult de vandut si un singur departament de vanzari nu poate gestiona un asa mare buget ?
Neogenul este acuzat de plagiat si multe altele. Exista cifre comparative pentru cifra lor de afaceri, traficul atras ? Daca aceste cifre sunt bune haideti sa recunoastem ca strategia lor e de succes (cel putin pe termen scurt) si sa recunoastem ca trebuie sa aducem ceva mai original pentru a nu ne teme de concurenta.
Cred ca suntem o piata mica, dar cu un potential imens. Hai sa punem de o parte orgoliile noastre, secretomania draga poporului asta si sa ne fixam strategii care sa duca la cresterea sanatoasa pe termen mediu si lung a micii noastre piete. Cred ca miza este foarte mare: 2007 inseamana integrare si orice jucator din afara va intra ca in branza in piata noastra. Nu vreau sa dau 40% din buget la Yahoo si Google. Piata e in crestere acelerata, e loc pentru toti, haideti sa ne sprijinim unii pe altii.
Foarte nobil ceea ce spui tu dar nu cred ca romanii sunt un popor care se poate unii in fata altei natii/invazii/etc…
Nu e vorba despre secretomania draga poporului roman. Toate companiile mari care concureaza pe piata din .ro se bazeaza pe investitii straine.
Din .ro sunt doar clientii lor 🙂