Citeam patania lui Ciprian.
Newsletterele par cele mai simple lucruri de cumparat pe Internet, dar nu este chiar asa. Sunt mai multe informatii pe care trebuie sa le avem.
Rareori un site trimite acelasi tip de newsletter de fiecare data. Newsletterele sunt pe categorii, pot sa aiba frecvente diferite de difuzare (zile lucratoare, saptamanal, lunar). Numarul de abonati poate sa difere foarte mult. Cred ca toti dau acum cifra maxima inregistrata in baza de date. Nu este normal. Fiecare newsletter are un profil de utilizatori, o rata de deschidere, o rata de click pe bannere. Acestea sunt lucruri trecute cu vederea. Mi-ar placea sa fie o lista si cu asa ceva.
Al doilea aspect foarte important pentru newslettere e modalitatea de abonare. Este normal ca inregistrarea sa presupuna o confirmare de la adresa de mail unde se va expedia newsletterul. Altfel se ajunge in situatia ca un site ca aiba mai multi abonati decat vizitatori unici pe luna !!!
Aici trebuie sa intervina diverse institutii si asociatii pentru a incerca sa izoleze astfel de practici. As vrea sa cred ca si in Romania retele de spameri o sa fie date in judecata. Pana atunci macar sa ii aratam cu degetul.