Am continuat seria de articole pe Dailybusiness.ro cu cateva reflectii asupra continutului unui site de firma.
Iata si textul integral:
“Site-ul unei firme nu este doar o brosura a firmei. Desi elementele de prezentare a firmei nu trebuie sa lipseasca, un site poate face mult mai mult.
Trebuie sa existe pagini de prezentare a firmei, a politicii de companie, a clientilor, ale serviciilor etc, dar se poate si mai mult. Potentialul cel mai important al unui site este de a putea prelua clienti si de a primi un feedback de la acestia.
O interfata online cu clientii economiseste multe resurse si poate face si clientii mai fericiti. Aceeasi problema nu trebuie explicata de 100 de ori de acelasi angajat la 100 de clienti si acestia nu stau la coada asteptand sa se termine explicatiile date altui client si nici nu trebuie sa se deplaseze pana la firma. Astfel se reduce numarul de angajati necesari si intreg procesul este mai comod pentru clienti.
Idealul este de a oferi suficienta informatie si consultanta, incat clientul sa vina doar sa semneze (sau sa trimita semnatura digitala). “
you had me suicidal, suicida. Masood Garfield.