Am mai adaugat un articol pe www.dailybusiness.ro. Am spus cateva lucruri de baza legate de un blog de firma.
Iata si textul integral:
“Una din cele mai puternice si influente prezente pe Internet se obtine prin interactivitatea cu utilizatorii si clientii. Blogul de firma este cea mai simpla modalitate de a realiza acest lucru.
Un blog de firma aduce un feedback rapid privind produsele firmei, in special cele noi. Problemele sunt semnalate mai repede si utilizatorii pot urmari eforturile firmei de a le rezolva. Astfel se asigura o transparenta mult mai buna. Cererile si sugestiile utilizatorilor pot fi inregistrate si urmarite mult mai usor.
Aportul de imagine este semnificativ, dar si efortul este pe masura. Blogul inseamna dialog cu utilizatorii (diferit de modul discursiv in care se prezinta de obicei firma) ceea ce presupune mai multe resurse, in special timp si oameni.
Pentru a avea succes, in blogul trebuie sa se implice si persoanele cele mai importante din management, postand articole si raspunzand diferitelor intrebari ale cititorilor.
Din ce in ce mai multi utilizatori se informeaza pe Internet asupra firmelor cu care au contact. O prezenta puternica pe internet influenteaza din ce in ce mai mult succesul firmei.”
Am tradus pentru ARRP un articol despre blogul de corporatie, scris de suedezul Hans Kullin. Exista acolo si cateva sfaturi pentru lansarea unui blog de corporatie\blog de firma :
http://www.globalprblogweek.com/archives/how_to_launch_a_corp.php