Orice canal media are riscurile lui. Pentru a putea fi utilizat corect, trebuie sa fii constient de riscurile pe care ti le asumi si sa faci tot posibilul pentru a le evita. Oricand vehiculele din canalul media utilizat, poat avea probleme. Este ideal ca acestea sa nu apara, dar cand apar, este important sa le gestionezi cu atentie pentru a nu deveni ceva normal.Â
Orice continut generat de utilizatori este foarte greu de gestionat. Daca trebuie aprobate materialele care sunt postate pe site (comentarii, articole, clipuri audio si video) se ajunge rapid la o supraaglomerarea celor care le aproba si intervalul dintre trimitere si postarea pe site creste simtitor. Daca materialele apar imediat pe site, trebuie sa le poti verifica in timp real, ceea ce, din nou, duce la supraaglomerarea celor care fac acest lucru si apar disputele privind ratiunea stergerii lor. Ambele solutii ajung in puncte moarte.
Majoritatea comunitatilor online suficient de dezvoltate vor avea extreme care comenteaza intotdeauna negativ, care folosesc injurii, care au comportamente deviante etc. Nu cred ca online-ul se deosebeste asa de mult de alte media. Ma gandesc acum la Stirile de la ora 5 si nu numai (nici la cele de dimineata nu ma pot uita, sunt mult prea macabre). Cum pe strada prefer sa evit persoanele in stare de ebrietate, cred ca toate comunitatile au capacitatea de a se autocenzura prin ignorarea si evitarea celor care nu se adapteaza la specificul ei. Asta nu inseamna ca nu trebuie sa existe o autoritate care sa supravegheze astfel de probleme.
 Si link-ul de azi este   Cumpar online