Tocmai au adaugat echivalentul butonului de like/share numit “+1”.
Nu ma astept sa inceapa sa functioneze prea curand pentru ca Google nu are, de fapt si de drept, comunitatea/reteaua sociala pe care sa sprijine jucaria asta.
Aici cred ca incepe sa se simta diferenta fundamentala dintre un serviciu (Google) si o platforma (Facebook). Google va ramane totusi leader in cautare pana cand retelele sociale vor gasi o modalitate de a aduce rezultate relevante pentru lucruri cu care cercul de prieteni nu e familiarizat (daca toti prietenii au tendinta sa fie artisti, nu o sa poata face o recomandare pentru noul PC pe care vrei sa ti-l iei).
Castigatorul va fi cel care va reusi sa imbine cautarile normale cu recomandarile pritenilor.
Pentru ca incepe sa conteze pararea oamenilor, nu doar modul cum iti creezi continutul ca sa fie usor digerat de un motor de cautare, ma astept sa conteze din ce in ce mai mult calitatea continutului si brandul pe care il creezi pentru un site. Optimizarea SEO, totusi, va ramane in continuare importanta.