A fost prima oara cand am ajuns la Internetics. Multa lume, multe lucrari. A fost un efort benefic pentru piata, dar mai sunt multe lucruri de imbunatatit.
Dintre lucrari, nu cred ca am recunoscut 10% din cele nominalizate. Poate ar trebui si o categorie separata legata de eficienta, de gradul de recunoastere etc. Prezentarile nominalizatilor au fost minimale: o poza, titlul proiectului, beneficiarul si realizatorii proiectului. As fi vrut sa vad o prezentare mai detaliata a proiectelor (o scurta demonstratie de 30 de sec). As fi vrut sa aud de la castigatori povestea proiectului (ce brief au avut, cum au negociat cu clientul , ce au dorit sa faca etc).
Astfel de prezentari mai lungi presupun mai putine premii, lucru care nu ar fi o tragedie.
parca au castigat ciuperca de aur sau cum ii spune – marele premiu- la campanie online, baietii aia cu ciocolata comunista cu rom. sau gresesc?
De acord, pentru mine campania nu a fost ceva extraordinar. Un banner video si cam atat. Per total campania cred ca a fost un succes, desi mesajul e destul de dur pentru cei care au trait cu adevarat in perioada respectiva (tata de exemplu).
Campania a fost lunga pe TV, dar pe online am vazut-o de 2-3 ori abia luna asta. Nu cred ca a fost o campanie gandita de la inceput cu partea online.
romanul e recunoscut pentru abilitatea deosebita de a face haz de necaz. cu adevarat, si mie mi se pare ca au plusat totusi cam tare. Si daca acum 16 ani injuram de toti mortzii, acum adunam in campanii publicitare cele mai mici detalii pentru o “reconstituire” cat mai veridicaa epocii de “aur”.
Eu nu o vazusem deloc pana la Internetics. Si nici acum nu m-a dat pe spate. Pe de alta parte a fost mai buna decat altele, asta trebuie sa recunosc.
Scuze dar am si eu cateva nedumeriri:
Vlad, tatal tau crezi ca e in target? e si pe internet?
Daca spotul de pe TV a luat premiul pe online, atunci cu siguranta avem nevoie si de-un Effie al onlineului.
Sau poate intr-adevar onlineul e doar un loc unde unde ajungi cand nu poti cheltui pe tv.
PS: sunt heavy consumer de ROM tricolor.
Cristi, de acord tata nu cred ca e in target, dar sta pe internet. Isi citeste zilnic stirile de pe net si cauta legile noi (e expert in protectia muncii).
Campania nu stiu cat de targetata a fost, sper sa nu ma insel, dar am vazut-o pe un site business. Ce vreau sa subliniez este faptul ca nu s-a gandit o campanie online, doar s-a folosit spotul tv. Eu nu am vazut pana acum pe online campania pentru ROM, este online de cam o luna. Probabil se popularizeaza pe online spotul (ca sa atinga si pe cei de pe online care nu se uita la tv).
De aceea mi se pare ciudat sa o premiezi pentru campanie online, mai ales ca fengpui a avut o componenta online puternica, mai adaptata mediului (desi sunetul era, ca de obicei pe net, enervant).
Sunt amandoua campanii cu mesaj indraznet, imi plac si cred ca sunt si eficiente.
PS. si eu mananc multa ciocolata, dar in ultimul timp am mers pe ciocolata amaruie.
S-ar putea sa fim amandoi in eroare. Am vazut http://www.romautentic.ro/
e in mod evident un proiect online. S-ar putea ca premiu sa nu fie pt campanie, dupa cum campania s-ar putea sa fi fost altceva decat spotul TV. Cinste lor!
Ps: dragutza editia de la Heidi – amaruie 🙂
Dap, e ok ca minisite, dar promovarea a fost cu spotul video si mi se pare putin ciudat. Cum ar fi sa pun sunetul de la spotul TV pe radio…
In rest vad ca e fun minisite-ul.
In prezentarea de la Internetics nu intra decat poza cu bannerul la premiere, chit ca a aparut si in alte categorii cu minisite-ul. Cinste lor!!!
PS. Interesanta rau aia cu cafea si tot asa si Kandia. Mai toti au scos d-astea amarui